Zwroty

Zweryfikuj towary do zwrotu

Sprawdź w regulaminie sklepu czy istnieje możliwość zwrotu. Pamiętaj, że przedmioty przygotowywane na specjalne zamówienie ( w tym przewody zamawiane w odcinkach ) nie podlegają zwrotowi.

Jeśli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem:

Wyślij do nas wiadomość e-mail

Wiadomość powinna zawierać Twoje dane osobowe, dokładną informację jaki towar chcesz zwrócić, dane do zwrotu wpłaty i  informację jaką formę wysyłki wybierasz ( wysyłkę na adres czy do paczkomatu )

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem:

Zaloguj się na swój profil. Wejdź na stronę 'historia zamówień' - wybierz 'szczegóły' zamówienia. Jeśli transakcja jest zakończona na dole strony wybierz towar, który ma zostać zwrócony i potwierdź wybór przyciskiem.

Otrzymasz od nas wiadomość zwrotną

Potwierdzimy otrzymanie wiadomości i podamy Ci adres do zwrotu. 

Przygotuj towar do wysyłki

Zapakuj starannie towar. Zadbaj o to, aby zwracany towar wrócił do nas w takim stanie w jakim go odebrałeś.

Wyślij paczkę

Wyślij paczkę na podany przez nas w wiadomości adres lub - jeśli potwierdzimy taką możliwość - do paczkomatu SZC19A ( Staszica 1 , Szczecin ).

Odebranie i weryfikacja

Po odebraniu przesyłki zweryfikujemy jej zawartość i jeśli nie będzie ona budziła naszych zastrzeżeń  dokonamy zwrotu pieniędzy na wskazane przez Ciebie konto lub w formie zgodnej z wybraną przez Ciebie przy zakupie formą płatności. 

Przekaż nam swoje uwagi

Napisz do nas dlaczego dokonałeś zwrotu i czy były jakieś problemy w czasie jego dokonywania. Te informacje będą dla nas bardzo pomocne, by podnieść jakość naszych usług.

Reklamacje

Zweryfikuj towary do reklamacji

Sprawdź w regulaminie sklepu i w warunkach gwarancji czy istnieje możliwość reklamacji. 

Wyślij do nas wiadomość e-mail

Wiadomość powinna zawierać Twoje dane osobowe, dokładną informację odnośnie towaru i usterki oraz informację jaką formę wysyłki wybierasz - wysyłkę na adres czy do paczkomatu.

Otrzymasz od nas wiadomość zwrotną

Potwierdzimy otrzymanie zgłoszenia reklamacyjnego i prześlemy adres wysyłki.

Wyślij paczkę

Wyślij paczkę na podany przez nas w wiadomości adres lub - jeśli potwierdzimy taką możliwość - do paczkomatu SZC19A ( Staszica 1 , Szczecin ).

Przygotuj towar do wysyłki

Zapakuj starannie towar. Zadbaj o to, aby zwracany towar dotarł do nas w niepogorszonym stanie.

Odebranie i weryfikacja

Po odebraniu przesyłki zweryfikujemy jej zawartość i jeśli nie będzie ona budziła naszych zastrzeżeń przystąpimy do realizacji reklamacji. Wszelkie szczegóły zostały zawarte w warunkach gwarancji dostępnych pod adresem http://www.topinvest.pl/content/4-gwarancja

Czekaj na przesyłkę

Reklamowany przedmiot zostanie naprawiony, a w przypadku gdy nie będzie to możliwe wymieniony na nowy i odesłany. O wysyłce zostaniesz poinformowany w wiadomości e-mail.

Przekaż nam swoje uwagi

Napisz do nas czy były jakieś problemy w czasie reklamowania towarów. Te informacje będą dla nas bardzo pomocne, by podnieść jakość naszych usług.